10.30.2016

Czy warto rozmawiać o swoich uczuciach?

Mówienie o swoich uczuciach wbrew pozorom do łatwych nie należy. Wielu osobą włącza się blokada kiedy próbują rozmawiać o sowich uczuciach czy odczuciach. Ja również należę do tego grona osób. Przy mówieniu głośno o uczuciach mam wrażenie jak bym się odkrywała, narażała na ciosy, towarzyszy mi uczucie, że ktoś wykorzysta moje uczucia i problemy przeciwko mnie, że nie obchodzą nikogo moje odczucia i nie potrzebnie kogoś nimi zadręczam. Czy warto walczyć z tym uczuciem? Czy warto się otwierać? Oczywiście, że tak! Nie dla wszystkich jest to łatwe, ale każdy potrzebuje powiedzieć co go dręczy. Duszenie w sobie emocji nie przynosi żadnych pozytywnych efektów, a może sprowadzić wiele negatywnych. Trzeba pamiętać jednak, że nie każdy jest godzien słuchać naszych myśli. Swoje uczucia zawierzajmy tym co na to zasłużyli a nie zostaniemy skrzywdzeni. Tak jak powinniśmy strać się mówić o swoich uczuciach tak samo powinniśmy słuchać o uczuciach innych. Słuchaj, a będziesz wysłuchany.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz