1.10.2017

Biblioteka Dusz-Ransom Riggs

Jest to już trzecia i ostania część z przygodami osobliwego chłopca Jacob'a Portman'a. Dowiemy się w niej jak zakończy się cała historia. Czy wszystko skończy się happy endem? Czy może autor zgotuje marny los bohaterom tej powieści? 



Nie oczekiwałam zbyt dużo od tej książki, średnio zżyłam się z postaciami, nie wczułam się mocno w losy bohaterów, dlatego pozytywnie się zaskoczyłam tą powieścią. Fabuła  leci w miarę szybko i muszę przyznać, że się wciągnęłam. Minusem jest sposób pisania, który czasem mi przeszkadzał. W porównaniu jednak do poprzednich części jest zdecydowanie najlepsza. "Bibliotekarz dusz" wyjaśnia i zamyka praktycznie  wszystkie otwarte wątki i zagwozdki. Zakończenie książki było jak dla mnie zaskakujące, bo spodziewałam się zupełnie czegoś innego.


Czy poleciałabym tą książkę/serię ? Myślę, że tak, ale nie każdemu ona przypadnie do gustu. Ogromnym jej plusem jest oryginalna historia, minusem zaś czasami męczący sposób pisania. Książka jest przyjemną lekturą, ale wpisuje się raczej w te średnie książki, które nie są złe, ani wybitne. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz