4.06.2017

25 czytelniczych faktów o mnie

Dzisiaj przychodzę do was z postem z czytelniczymi faktami o mojej osobie. Zapraszam do podzielenia się faktami o sobie w komentarzu 
  1. Kiedy czytam nałogowo pije herbatę
  2. Najwięcej czytam w nocy
  3. Mój czytelniczy rekord to ok. 900 stron na dzień
  4. Częściej wypożyczam książki niż kupuje...
  5. ...Jednak wolę mieć je na własność
  6. Najczęściej czytam w łóżku
  7. Nie przeszkadza mi czytanie i słuchanie muzyki jednocześnie
  8. Nie lubię czytać kilku książek na raz, ale czasami mi się to zdarza
  9. Wolę miękkie okładki niż twarde 
  10. Kocham zapach nowych książek 
  11. Wolę książki papierowe od ebooków
  12. Zapisuję książki, które czytam
  13. Lubię dyskutować i wymieniać się opiniami na temat książek 
  14. Prowadzę bookstagrama
  15. Często robię przemeblowanie mojej biblioteczki 
  16. Lubię czytać po angielsku, ale wolno mi to idzie
  17. Robię własnoręcznie zakładki
  18. Nie zaginam rogów, ani nie łamie grzbietów
  19. Chciałabym zaznaczać cytaty w książkach, ale nigdy mi to nie wychodzi 
  20. Lubię dużo gatunków książek, zazwyczaj czytam to co wpadnie mi w oko
  21. Częściej kupuję książki online niż stacjonarnie 
  22. Nie lubię podejścia młodzieży do książek ; podchodzenia do nich jak do największego zła 
  23. W mojej rodzinie wszyscy lubią książki i czytają 
  24. Dalej mam książki, które dostałam na 3/4 urodziny 
  25.  Robię wyzwania czytelnicze 



5 komentarzy:

  1. Oj, bierz marker i używaj go jako "zakładki" - wtedy będziesz na 100% zaznaczać cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak nie umiem, wciągam się w fabułę i przelatuje książkę :D

      Usuń
  2. W wielu rzeczach się zgadzamy. Też słucham muzyki w trakcie czytania książek, najlepiej czyta mi się wieczór, zapisuję książki które czytam itd, itd, itd. Zapach nowych książek to życie.. uzależnia ♥
    Pozdrawiam cieplutko, Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma nic lepszego niż przeczytanie książki po angielsku kilka miesięcy przed polską premierą *-* (ale też mi to wolno idzie XD)
    Papierowe książki mają to do siebie, że można je podziwiać na półce. Ebooków niestety nie ;/

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń