4.17.2016

A co jeśli będę sobą?

A co jeśli będę sobą? 

Czasami Cały czas zastanawiam się kim będę w przyszłości. Czy w ogóle sobie z tą przyszłością poradzę? Czy tam sobie radę z problemami, które mnie spotkają? Czy jestem wystarczająco dobra by spełniać marzenia? Czy moje marzenia są realne? Zawsze znajdzie się tysiąc powodów dlaczego miałoby mi się nie udać tak jak zawsze znajdą się ludzie, którzy będą w nas wątpić. Każdy nas ma czasem gorszy dzień w którym nic nam nie idzie i wydaje nam się, że cały świat jest przeciwko nam. Trzeba bardzo uważać żeby ten zły dzień nie zamienił się w zły rok, upadki są częścią nauki, częścią sukcesu, bo nie nauczysz się podnosić jeśli nie upadniesz.  Interesujący fakt możesz wszystko, a jaki jest tego sekret? Ciężka praca, ciężka praca, ciężka praca i UWAGA UWAGA wiara w siebie. Kiedy ostatnio miałam "gorszy dzień" doszłam do wniosku,  że przyczyną mojego złego samopoczucia  jest to, że za bardzo przejmuję się opinią innych, czy to, że się do nich porównuje. Może to jest też twój problem? Podstawową rzeczą do samoakceptacji jest to, że inni ludzie są inni, że nie możesz być taki jak oni. Porównując się do nich robisz sobie krzywdę, bo nie możesz stać się kimś innym. Jesteś najbardziej wyjątkową osobą jaką możesz poznać, jesteś nie niepowtarzalny, jesteś cudem , każdy z nas nim jest.  Największym sukcesem jest zrozumienie tego. 

2 komentarze:

  1. Świetny post i święta prawda, mam nadzieję, że nie opuścisz tego bloga, bo mam zamiar zaglądać bardzo często.

    OdpowiedzUsuń