4.18.2016

Kocham nie prawdziwe postacie, czyli jakie seriale oglądam cz.2

4. Vikings
Jak sam tytuł wskazuje serial opowiada o wikingach, a mianowicie o Ragnar'ze Lothbrok'u i jego towarzyszach. Sama nie wiem dlaczego, ale ciągnie mnie do takich trochę krwawych seriali co ukarze się jeszcze nie jeden raz. Uwielbiam też seriale o postaciach, wydarzeniach historycznych, które mogły mieć miejsce w przeszłości. Interesuje mnie to jak ludzie kiedyż żyli i jak to wszystko wyglądało. Te wszystkie kryteria są spełniane przez wikingów. Oprócz tego Wikingowie są doskonale zrobionym serialem, muzyka w tle jest po prostu mistrzowska, a ujęcia walk przyprawiają o dreszcze. Wszystko jak dla mnie jest po prostu nieziemskie. 


5. Reign
 Regin opowiada o nastoletnich latach życia Marii Stuart. Tu znowu powraca moja miłość do seriali opartych na prawdziwych postaciach. Tak wiem, że ten serial z historią mało ma do czynienia, ale wciągnęłam się w niego bezpowrotnie. Kostiumy choć piękne niestety też mają bardzo mało wspólnego z XVI Francją. Mimo wszystko serial mi się spodobał i nawet te fantastyczne i nierealne  stworzenia dodają mu pewnego uroku. 

6. Game of Thrones  
Nikogo chyba nie zdziwi, że Gra o Tron tez znajduje się na liście oglądanych prze ze mnie seriali. Ten serial jest robiony z takim zamachem, precyzją i funduszem pieniężnym, że po prostu nie da się go nie lubić (chyba, że ktoś nie lubi widoku umierających ludzi)  Co tu dużo pisać to  po prostu  jest genialne. Szczerze przyznam, że nie mogę się doczekać nowego sezonu, ale mam lekkie obawy kto tym razem zostanie uśmiercony. W tym serialu znajduje się też osoba, zajmuję wysokie miejsce w mojej liście "ulubionych fikcyjnych postaci", a mianowicie Jon Snow po prostu uwielbiam tego gościa i zawsze tylko czekam, aż pokarzą go w odcinku. 

7. Sherlock 
 Nie zaskoczę was mówiąc, że serial jest o Sherlocku i Watsonie, ale to w jaki sposób jest to przedstawione to bajka. Pewnie wiele razy to napisałam to słowo, ale ja UWIELBIAM Sherlock'a, który po spojrzeniu na ofiarę wie o niej więcej niż cała jej rodzina razem wzięta. UWIELBIAM tą relacje Sherlock-Watson (serio ona rządzi) 
UWIELBIAM te wszystkie zagadki. Jeśli wy tez chcecie je uwielbiać na prawdę polecam Sherlocka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz